BUY SM MARKET

Splošni pogoji

www.NaZraku.si

Upravljavec spletne trgovine:

Polmar d.o.o., Virmaše 5, 4220 Škofja Loka

Matična številka: 940918000

Davčna številka: SI95534750 (zavezanec za DDV)

Vpis v sodni register: SRG št. 2011/12702

TRR: SI56 0209 3025 9318 318 (NLB)

E-pošta: info@nazraku.si

Spletna stran: www.NaZraku.si

 

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletnega mesta www.NaZraku.si

Ti splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti med družbo Polmar d.o.o., Virmaše 5, 4220, Škofja Loka kot skrbnikom spletnega mesta www.nazraku.si in uporabniki oziroma kupci na spletnem mestu www.nazraku.si.

Klici

Zaradi zagotavljanja hitrejše in boljše storitve ter povečane dosegljivosti, za klice uporabljamo mobilno številko. Klicev ne zaračunavamo. Za ceno klica na mobilno številko povprašajte pri svojem telekomunikacijskem operaterju.

Registracija

Za nakup v spletni trgovini se lahko uporabniki registrirajo. Vsak uporabnik ob registraciji prejme obvestilo s povezavo za aktiviranje registracije na elektronski naslov, ki ga navede v registracijskem obrazcu. Uporabnik lahko prične z nakupovanjem in s potrditvijo registracije preko povezave, ki jo prejme na navedeni elektronski naslov v registracijskem obrazcu.

Nakupovanje za goste

Na spletni strani www.nazraku.si lahko nakupujete kot gost. Gost je vsak uporabnik spletne strani www.nazraku.si, ki se ni registriral in vseeno oddal naročilo, za kar je moral vpisati zahtevane svoje podatke za izvedbo dostave naročenega blaga.

Postopek nakupa

Postopek nakupa se izvede, kot je opisano spodaj:

 - Izberete blago na spletni strani

- Izbrano blago dodajate v košarico s klikom na gumb ''DODAJ V KOŠARICO''

- Klikne na košarico kjer se izpišejo vsi relevantni podatki.  

V košarici lahko spreminjate količino naročenega blaga tako, da označite polje s količino in vpišete novo, odstranite blago iz košarice s klikom na koš, s klikom na gumb ''POČISTI KOŠARICO'' izbrišete vse kar ste dodali v košarico, izberete državo za pošiljanje za informiranje o ceni pošiljanja, izbirate med različnimi možnostmi dostave ali nadaljuje na blagajno.

- Vpišete svoje podatke: email naslov, ime, priimek, naslov; ulica, pošta, poštna številka, država in kontaktno telefonsko številko

- V zavihku povzetek naročila lahko preverite vsebino košarice

- Izberete način dostave

- Izberete način plačila in klikne na gumb ''ODDAJ NAROČILO''

- Izpiše se obvestilo, da je naročilo oddano, številka naročila in obvestilo, da smo poslali potrditev naročila na vpisan elektronski naslov

- Na elektronski naslov dobite potrditveno elektronsko pošto od info@NaZraku.si z vsemi podatki o naročilu, času oddaje, elektronskim našim naslovom, telefonsko številko kamor lahko pokličete, iz katerega spletnega mesta z naslovom ste prejel pošto, koliko znaša DDV in kolikšen je znesek za plačilo naročenega blaga.

- Kupci, ki boste izbrali plačilo po predračunu, boste dobili tudi vse potrebne podatke za nakazilo kupnine. Prejeli boste tudi obrazec za odstop od pogodbe in vračilo blaga.

- S potrditvijo naročila boste seznanjeni s splošnimi pogoji poslovanja spletnega mesta www.nazraku.si in s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe na daljavo.

- Prejeli boste tudi obrazec za odstop od pogodbe in vračilo blaga.

Oddaja naročila

Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko kupec prejme elektronsko potrdilo o sprejemu naročila s strani prodajalca. Oddano naročilo zavezuje prodajalca šele po tej potrditvi. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca in je kupcu dosegljivo na sedežu prodajalca. Kupec na vpisan elektronski naslov prejme potrdilo o oddanem naročilu. Kupec, ki želi pridobiti podatke o svojem naročilu, mora posredovati zahtevek po elektronski pošti na naslov info@NaZraku.si ali po telefonu na +386 (0)41 723 357. Prodajalec bo kupcu posredoval prepis naročila v ustrezni obliki najkasneje v treh delovnih dneh od prejema zahteve.

Način plačila

Kupec lahko plača blago po predračunu na TRR prodajalca, po povzetju dostavi službi oziroma osebi, ki dostavi blago, s plačilno kartico ali gotovino ob osebnem prevzemu v trgovini. Naročilo kupca, oddano preko spletne trgovine, je osnova za pripravo ustreznega računa ali odpremo blaga s plačilom po povzetju ali po predračunu, odvisno od načina plačila, ki ga je izbral kupec v postopku oddaje naročila.
Račun kupec prejme po pošti skupaj z naročenim blagom.

Za hitrejši in ugodnejši postopek dostave priporočamo izbiro plačila po predračunu, saj se tako izognete plačilu provizije za rokovanje z gotovino in plačilnimi karticami, dostavnim službam za prevzem in nakazilo kupnine.

Cene

Vse cene izdelkov v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV, razen v primeru, ko je to izrecno napisano drugače. Stroški dostave v ceno izdelkov niso vključeni. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca, oziroma so veljavne tiste, ki so bile v veljavi v času, ko je oddano naročilo prejela spletna trgovina. Čas zagotavljanja cene je 3 dni od prejetja naročila, kar je tudi najdaljši čas za odpremo blaga iz zaloge. Cena se lahko spremeni le v primeru, da se s tem strinjata tako kupec, kot prodajalec.

Spletna cena

Spletna cena velja za vse uporabnike NaZraku.si. Registriran uporabnik postanete z registracijo v spletni trgovini. Registrirani uporabniki lahko sledite svojim naročilom.

Cenik pošiljanja blaga

Po dodajanju blaga v košarico lahko v košarici v zavihku ''OCENI POŠILJANJE'' kadarkoli preverite ceno pošiljanja. Cena pošiljanje je odvisna od teže blaga in se spreminja glede na skupno težo naročenega blaga.

Nakup

Po oddaji naročila bo kupec prejel obvestilo na elektrosko pošto navedeno v postopku registracije. Naročilo lahko kupec prekliče v časovnem roku ene ure po oddaji. Potrjeno naročilo bomo pregledali, pregledali zalogo izdelkov ter ga potrdili oziroma z obrazložitvijo zavrnili. Za točnost podatkov navedenih v registracijskem postopku se lahko prodajalec obrne na kupca tudi preko telefona. Prodajalec bo kupcu posredoval potrditev naročila s čimer postane pogodba o nakupu naročenega blaga nepreklicno sklenjena.

Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba se smatra za sklenjeno v trenutku ko kupec potrdi naročilo, prodajalec pa mu o tem pošlje obvestilo v elektronskem sporočilu. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo NaZraku.si kupcu omogočil odstop od nakupa.

Odstop od pogodbe

Kupec ima pravico, da nas v 14 dneh obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Izjema pravice do odstopa od pogodbe

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prejšnjega člena pri teh pogodbah:

- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

- o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

- o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

- o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

- o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

- sklenjenih na javnih dražbah;

- pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

- o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

- o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in, kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če:

-  je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,

-  je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in

-  je podjetje predložilo potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena tega zakona.



Odprema

Blago na zalogi, ki bo ob delavnikih naročeno do 10. ure se odpremi v roku treh dni. Enako velja za blago naročeno po prednaročilu. To blago se odpremi najkasneje v treh delovnih dneh po prevzemu blaga pri prodajalcu. Blago naročeno med vikendi in prazniki bo poslano v treh delovnih dneh po prejemu naročila. Dobava naročila je odvisna od ponudnika poštnih storitev. Blago, naročeno v spletni trgovini www.nazraku.si , dostavlja Pošta Slovenije, vendar pa si zaradi bolj učinkovite dostave naročenega blaga, prodajalec pridržuje pravico za izbiro drugih dostavnih služb. Kupcem se zaračuna poštnina po veljavnem ceniku. Kupec bo seznanjen s stroškom poštnine pred potrditvijo naročila. Ob dostavi bo kupec prejel obrazec z vsemi podatki v zvezi z pravico vračilo blaga. Navedene bodo tudi vse potrebne informacije v zvezi z možnostjo pritožbe, garancije oziroma drugimi storitvami po preteku pogodbe.

Reklamacija dostavljenega blaga

Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje kupec.

Če je kupec naročil prevoz pri prevozniku, ki ga ni ponudil prodajalec, preide nevarnost za izgubo ali poškodovanje blaga ne glede na prejšnji odstavek na kupca ob dostavi blaga prevozniku brez poseganja v pravice, ki jih ima kupec do prevoznika.

Prodajalec izpolni svojo obveznost iz prodajne pogodbe z izročitvijo dejanske posesti nad blagom potrošniku ali s prenosom nadzora nad blagom na potrošnika.

Vračilo blaga

Kupec lahko brez dodatnih pojasnil odstopi od pogodbe v 14 dneh od prejema blaga o čemer mora obvestiti prodajalca na elektronski naslov info@NaZraku.si, po pošti na naslov podjetja ali preko telefona na številko +386 (0)41 723 357.

Obrazec za odstop od pogodbe je kupcu na voljo tukaj.

Družba Polmar d.o.o. ne prevzema stroškov, ki bodo nastali ob vrnitvi kupljenega blaga. Blago mora kupec vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o vrnitvi. Družba Polmar d.o.o. se zavezuje vračilu kupnine kupcu v 14 dneh od prejema blaga.

Vrnjenega blaga poslanega na sedež podjetja z odkupnino ne bomo sprejeli.

Skladnost blaga

Subjektivno se za skladno blago smatra kadar blago:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Objektivno se za skladno blago smatra kadar blago:

- ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

- je take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

- je dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

- je take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

-  za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

-  je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali

-  javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Skladnost se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Prijava neskladnosti blaga

Kupec nas mora o morebitni neskladnosti blaga skupaj z natančnim opisom le te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled blaga. Obvestilo o neskladnosti blaga nam kupec lahko pošlje po pošti ali na elektronski naslov. V sporočilu morajo biti navedeni:
1. Podatki kupca (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka)
2. Številka in datum računa ter datum prejetja izdelka
3. Podroben opis razloga zaradi katerega kupec uveljavlja neskladnost blaga

*Pomembno: Izdelek, ki ga vračate mora, zaradi uveljavljanja neskladnosti ob vračilu imeti priložene vse morebitne dodatke.

Pravico do uveljavljanja neskladnosti blaga natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec ima pravico o ugotovljeni neskladnosti blaga, prodajalca obvestiti pred iztekom dveh let od prejetja blaga.

Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

Garancija

Za blago, za katero bomo izdali garancijo, bo kupec najpozneje ob dobavi blaga dobil garancijski list z vsemi informacijami o veljavnosti in pogoji veljavnosti garancije in dobavljivosti nadomestnih delov.

Izjava zasebnosti

Družba Polmar d.o.o. zbira osebne podatke, kot so e-poštni naslov, osebno ime, domači ali službeni naslov ali telefonska številka. Družba Polmar d.o.o. zbira in uporablja osebne podatke za pravilno izvajanje spletnega mesta in ponujanje zahtevanih storitev. Prav tako podatke lahko uporablja za obveščanje o drugih svojih izdelkih ali storitvah, ki so ali bodo na voljo. Družba Polmar d.o.o. se zavezuje, da posamezniku ne bo poslal več kot 4 obvestila iz tega odstavka mesečno. Družba Polmar d.o.o. se zavezuje, da skladno z veljavno zakonodajo ne bo prodajala ali dajaal v najem tako pridobljenih osebnih podatkov tretjim osebam. Družba Polmar d.o.o. lahko občasno stopi v stik s posameznikom v imenu svojih poslovnih partnerjev, če oceni, da bi bila njihova ponudba za kupca lahko zanimiva, pri čemer pa osebnih podatkov kupca nikakor ne sme razkriti temu zunanjemu partnerju. Osebni podatki se brez soglasja kupca lahko razkrijejo pristojnim organom, če to določajo veljavni predpisi.


Varnost

Družba Polmar d.o.o. ščiti osebne podatke posameznikov pred vsakim nepooblaščenim dostopanjem, uporabo ali razkritjem. Zaradi občutljivosti podatkov, ki se uporabljajo pri plačevanju s kreditno kartico preko spleta, Družba Polmar d.o.o. uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Družba Polmar d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za razkritje osebnih podatkov ali drugih občutljivih podatkov, če do njega pride zaradi neustrezne strojne ali programske opreme na strani uporabnika. Vsak uporabnik je dolžan sam poskrbeti, da na delovni postaji, ki jo uporablja za dostop do spletnega mesta in njegovih storitev, ni nameščene nobene škodljive programske opreme.

Prenehanje obveščanja

Vsak posameznik lahko kadarkoli pisno na elektronski naslov info@nazraku.si ali na naslov podjetja zahteva, da družba Polmar d.o.o. trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. Družba Polmar d.o.o. bo najkasneje v 15 dneh prenehal uporabljati osebne podatke posameznika, ki poda zahtevo iz prejšnjega odstavka, za namen neposrednega trženja, o čemer bo posameznika obvestil na njegov elektronski naslov.

Zbiranje podatkov

Družba Polmar d.o.o. lahko za potrebe analiz uporabe spletnega mesta in trženja oglasnega prostora zbira tudi druge podatke o posameznih obiskih spletnega mesta in obiskih drugih spletnih mest neposredno iz spletnega mesta www.nazraku.si , pri čemer teh podatkov ne povezuje s posamezniki ali njihovimi osebnimi podatki.

Avtorske pravice

Vse pravice spletnega mesta www.nazraku.si so pridržane. Informacije in gradiva na spletnem mestu so zaščitene s pravicami intelektualne lastnine družbe Polmar d.o.o.. Informacije in gradiva, ki so prikazana na tem spletnem mestu, lahko naložite z mreže za vašo osebno domačo rabo, pri čemer ne smete spreminjati označb avtorskih pravic, drugih obvestil o pravicah intelektualne lastnine ali obvestil o drugih pravicah. Dovoljeno je nalaganje in tiskanje informacij in gradiv z namenom ogledovanja in branja za nekomercialne namene. Vsako drugo kopiranje, distribuiranje, ponovno objavljanje, spreminjanje informacij in gradiv na tem spletnem mestu ali njihovo pošiljanje po pošti ter razširjanje na kakršen koli drug način brez predhodnega pisnega dovoljenja je prepovedano. Prav tako je prepovedana uporaba kateregakoli elementa www.nazraku.si za kakršne koli druge namene, kot za izključno osebno, nekomercialno, domačo rabo.
Omejitve uporabe gradiv ne veljajo za podjetje Polmar d.o.o..

Omejitev odgovornosti

Družba Polmar d.o.o. se bo trudila za najboljše možno delovanje spletnega mesta, vendar ne prevzema nikakršnih odgovornosti in garancij za njegovo nemoteno uporabo. Vsi uporabniki uporabljajo spletno mesto na lastno odgovornost. Niti družba Polmar d.o.o. niti katera koli druga fizična ali pravna oseba, ki je sodelovala pri ustvarjanju, nastanku in izdelavi spletnega mesta ali še sodeluje pri nadgradnjah in novih informacijah in gradivih, ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi nastala zaradi dostopa, uporabe ali nezmožnosti uporabe informacij in gradiv na spletnem mestu.
V podjetju Polmar d.o.o. stremimo k objavi preverjenih in pravilnih podatkov. V primeru, da na spletni strani NaZraku.si odkrijete neresnične oziroma neustrezne informacije, nam to prosimo sporočite na info@NaZraku.si ali po telefonu na številko +386 (0)41 723 357.
Družba Polmar d.o.o. tudi ne more biti odgovorna za kakršne koli poškodbe (vključno tiste, ki jih povzročijo virusi) računalniške opreme, mobilnih telefonov ali katere koli druge opreme, s katero je mogoče dostopati do strani, zaradi obiska strani ali kakršnekoli njene uporabe.

Končne določbe

Vse morebitne spore bodo stranke reševale sporazumno, če pa to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Škofji Loki.

Spreminjanje določb in pogojev

Ti splošni pogoji začnejo veljati z dnem objave na spletnem mestu www.nazraku.si. Družba Polmar d.o.o. lahko spremeni splošne pogoje kadarkoli, pri čemer pa bo o nameravani spremembi splošnih pogojev in bistvenih spremembah obvestil vse registrirane uporabnike vsaj 7 dni pred uveljavitvijo sprememb.

Reševanje potrošniških sporov

V podjetju Polmar d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudimo izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Polmar d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 (0)41 723 357, po elektronski pošti na info@NaZraku.si ali preko pošte na naslov Polmar d.o.o., Virmaše 5, 4220 Škofja Loka.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

V podjetju Polmar d.o.o. se zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Polmar d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Prizadevali si bomo za sporazumno rešitev morebitnih sporov. V kolikor to ne bo mogoče je za reševanje sporov pristojno sodišče v Škofji Loki.

Uporaba spletnega mesta

Z uporabo spletnega mesta soglašate, da ste seznanjeni in se strinjate z zgoraj navedenimi pogoji.

 

Lep dan vam želi ekipa NaZraku.si

 

Maj 2025

Prenesi PDF splošnih pogojev primeren za tiskanje.

Polmar d.o.o., Virmaše 5, 4220 Škofja Loka, Slovenija

TRR NLB: SI56 0209 3025 9318 318 , Davčna številka/VAT ID No.: SI95534750 , Matična št.: 3940918000 , SRG št.: 2011/12702

Back to Top